Świeczniki


Pamiętacie moje modern jaja? 
W tym stylu powstał jeszcze komplet świeczników.






15 komentarzy:

  1. jestem nimi szczerze oczarowana. są niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są! Stonowane, a jednocześnie fakturą i wzorek rozszalałe. Bardzo w Twoim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne-jak zawsze u Ciebie. Masz talent bez wątpienia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te śiwczniki, Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudenka,bardzo w moim gusie podoba mi sie ogromniasto

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiałam je już w Krainie Czarów, są niesamowicie klimatyczne, podobają mi się jeszcze bardziej niż jajka i dodatkowo są praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzielam zachwyty poprzedniczek i proszę-jeśli
    można o kursik.
    Bużka

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutnie fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. cuda! no i co tu mogę więcej napisać-już się powtarzam...kolejna Twoja praca,która dostarcza mi tylu artystycznych doznań na najwyższym poziomie...Anita (FD)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne masz pomysły!!! Co praca, to doskonala.
    Wszystkiego jest akurat tyle ile powinno być. Klasa i tyle!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...