Zapraszam Panny Młode


Oto zwiastun kolejnego działu mojej twórczości :P
Niedawno podjęłam dodatkową pracę i dziś prezentuję pierwsze efekty: 
bukiet dla Panny Młodej.
Będzie ich dużo, dużo więcej - od prostych, tradycyjnych 
aż po niezwykłe i szalone. Bukiety z tkanin i z wysokogatunkowych  
sztucznych kwiatów do złudzenia przypominających żywe, 
dodatki do włosów, welonów, woalki, biżuteria.
Już niebawem zdradzę adres strony gdzie będzie można zobaczyć dużo więcej i obejrzeć niezwykłe aranżacje, dekoracje kościołów, sal weselnych.
Wszystkie Panny na wydaniu zapraszam serdecznie :))))




12 komentarzy:

  1. szkoda że nie mogłaś podjąc pracy 3 miesące temu:) bo w tedy mialabyś już mnie jako klientke:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zastanowię się nad swoim staropanieństwem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) może niedługo i mnie się przyda:)
    pozdrawiam
    Emi

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny! 27 lat temu takie tylko w filmach oglądałam i marzyłam, chociaż jak patrzę na zdjęcia to i mój był niczego sobie jak na tamte czasy.Ten Twój bukiet piękny aż dech zapiera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Aniu:) Piękny początek:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspanialy i taki delikatny.Idealny dla Wiosennej Panny Mlodej.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Namaluję na niebie słońce
    Na chmurach deszczem brzemiennych
    wyczaruję stokrotkę na łące
    na trawach jeszcze przyziemnych
    Połaskoczę uśmiechem złocistym
    dom cały sprzątnę do końca
    i obudzę porankiem przejrzystym
    puchatym uchem zająca.

    Radosnych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu same cudowności !!!
    Alleluja, Alleluja !
    Wesoły nam dziś dzień nastał,
    Chrystus bowiem Zmartwychwstał,
    Radujcie się więc
    i z ufnością patrzcie w przyszłość.
    Niech zsyła na Was Łaski
    i wnosi szczęście do Waszego rodzinnego życia.

    ჯહઔહჯઔჯહઔહჯઔჯહઔહჯઔ ⋱⋱⋱⋱⋱WESOŁEGO⋱⋱⋱⋱⋱
    ⋱⋱⋱⋱⋱ALLELUJA!⋱⋱⋱⋱⋱
    ⋱⋱⋱⋱⋱⋱⋱⋱⋱⋱⋱⋱⋱⋱⋱⋱
    ჯહઔહჯઔჯહઔહჯઔჯહઔહჯઔ

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu załuję,że nie jestem panną młodą bo na pewno skorzystałabym z twojej oferty

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu śliczne te twoje bukiety, czekam z niecierpliwością kiedy będę mogla obejrzeć więcej.

    OdpowiedzUsuń

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...