Pomysł na Tło


Dzisiaj dzielę się pomysłem na mixed-mediowe tło. Do projektu wykorzystałam kawałek tektury. Tło jest mocno efektowne, ma mnóstwo nierówności i feeria barw. Do tak przygotowanej bazy wystarczy niewiele dodatków aby stworzyć interesujący projekt. Zapraszam do obejrzenia krótkiego filmu. 
Ciekawa jestem jaka będzie Wasza dalsza inspiracja do wykończenia takiej podstawy. Ja dodałam tylko parę stempli, tarczę zegarową, trybiki, drut i wskazówki własnej produkcji.
Projekt powstał w ramach współpracy z Decoratorium na mediach DecoArt. Bardziej szczegółowy  opis dostępny jest na blogu Decoratorium.



A tak to się zaczęło, zobaczcie krótki film:
klik ---> TUTAJ











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...