Flowers Story

Przyszła wiosna, wszystko kwitnie więc i u mnie kwiatów nie zabraknie. Zapraszam na moje kwietniowe 'Flowers Story'.  

Nowy projekt zakwitł dzięki papierom ScrapBoys. Oczywiście odrobina 'rdzy', trybiki czyli fantastyczne złomki od Mitform_castings. Do tego mix preparatów. W tle pasta piaskowa dająca cudowne nierówności. Soczyste fiolety i rudości dzięki woskom i pigmentom. 
Projekt powstał na podobraziu malarskim, ale ozdobionym od lewej strony. 
Uwielbiam takie zabawy!








6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to wyższa szkoła jazdy, ale jestem zachwycona. Pięknie i pracowicie. Tyleż tu różności, że trudno wzrokiem ogarnąć. cudownie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie :*** To chyba szkoła wariacji, twórczych wariacji ;P

      Usuń
  2. Po prostu arcydzieło, pięknie by wyglądało na mojej scianie

    OdpowiedzUsuń

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...