New Moon - tutorial

Wiecie, że na księżycu pada srebrny śnieg? :) Wszystko skrzy się i mieni, a do nas docierają zaledwie promyki tego blasku. Postanowiłam uchwycić chociaż namiastkę tej aury i zaprojektowałam własny księżyc w nowiu. Zdjęcia nie oddają  prawdziwego efektu. Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś zaprezentować na żywo mój New Moon!
Jeżeli chcecie mieć swój księżyc to zapraszam na krótki film. Przygotowałam tutorial gdzie pokazałam wszystkie etapy tworzenia tego projektu. Zapraszam serdecznie!


Uściski prosto z księżyca!






3 komentarze:

  1. Aniu od lat lubię do ciebie zaglądać , zawsze masz świetne pomysły a wykonanie boskie, sama przyjemność oglądać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jasmin kochana!!!
      Szkoda, że blogi trochę wymierają na rzecz facebooka, ale lubię to miejsce i zamierzam je bardzie rozruszać :D

      Usuń
  2. Wpadłam i przepadłam. Tu jest magicznie. Czarujesz.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...