Szal Dreambird


Nie mogłam mu się oprzeć! 
Trzy tygodnie co noc :) i mam go! 
 Miłość od pierwszego wejrzenia, ten wzór przyciągnął mnie jak magnes.
Odstawiłam pędzle, odstawiłam szydełko - w ruch poszły druty.

Przepiękny szal, niezwykle efektowny.
Do kompletu dziana brocha, która pomoże utrzymać w ryzach 
finezyjne upięcia szala.
20 cieniowanych piór, 190cm długości, 65cm szerokości 
- mierzone od nasady do czubka pióra.

Troszkę za dużo słońca w tych zdjęciach i delikatnie kolorki zmieniło, 
ale było tak słonecznie, że nie mogłam się oprzeć sesji poza domem :) 







38 komentarzy:

  1. Rewelacja!Aż zazdroszczę!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Aż zazdroszczę!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna co ześwirowała na punkcie piór :D
    Piekny szal, to trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo coś jest w tych piórach haha........... Nie lubię robić na drutach, a jednak szala nie przepuściłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam pióra!
    Ten róż jest o-sza-ła-mia-ją-cy!
    A nie od dziś wiadomo, że rudym w różu najładniej. :D
    Na poważnie: cudo przez duże "C"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olinto gorąco Ci dziękuję, pisz tak dalej :P...nakręcam się do dalszej pracy hihi

      Usuń
  6. CUDOOOO.... te kolory....przepiękny szal!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały a wzór taki jakby od niechcenia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudna chusta! Ciężko oderwać od niej wzrok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. normalnie nie gustuję w wyrobach szydełkowo- drucianych, ale ten szal jest powalający!!!!! po prostu śliczny cudaczek!!!, cieplutkie pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro dziękuję i cieszę się ogromnie, że szal przypadł do gustu! :)

      Usuń
  10. Zabawa rzędami skróconymi...efektowny szal :) Dobór kolorów również robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopiero odkryłam tego bloga i pokrewną duszę w tworzeniu.Gratuluję pomysłu również uwielbiam tworzyć dziergając .Pozdrawiam, będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę pokrewna duszyczko :) Wpadaj do mnie częściej, oczywiście pospieszę z rewizytą do Ciebie :)

      Usuń
  12. PIĘKNY , pewno głównie oczarował mnie dobór kolorystyczny po prostu rewelacja !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bernadettko jak miło Cię widzieć :***** Dziękuję bardzo!!!

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mirello dziękuję bardzo i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  14. To żeś poszalała !!!!!! SUPER !!!!
    Gdzie znalazłaś taki wzór? A może sama wymyśliłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  15. To dodam jeszcze że masz wielką fankę w osobie mojej mamy. Kiedyś coś tam szydełkowała i robiła na iglicach. Ostatnią rzeczą jaką zrobiła była biała przepiękna chusta... teraz już nie robi nic ze względów zdrowotnych, ale Twoje prace ogląda i "analizuje" z siostrą gadając na skypie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozdrawiam serdecznie Twoją Mamę :)))))) Jeszcze nie jedna rzecz na blogu się pojawi do "analizowania" hihi Mam nadzieję, że też przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, Anuś.
    Powalił mnie na kolana ten szal. Piękny. Cudny! Ja też go pragnę...

    OdpowiedzUsuń
  18. Też zachorowałam na te pióra. Nie wiem, jakaś ptasie grypa czy co ? Kolor też mi się podoba.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny . Wracam do Pani bloga co jakiś czas . Jestem pełna podziwu dla Pani prac za ich jakość . Pozdrawiam i życzę samych sukcesów . Iwona Gołuńska .

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, jestem blogerką i kiedyś zrobiłam szal wymarzony ptak niestety po awarii twardego dysku nie mam wzoru po polsku czy jesteś wstanie mi jakoś pomóc i podesłać wzór na maila. Wiem, że wzór jest płatny i można kupić ale niestety w wersji angielskiej, (mogę zapłacić za wersje przetłumaczoną). Przy okazji zapraszam do mnie http://welnomaniaczka.blogspot.com/2014/05/szal-wymarzony-ptak.html. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten szal robiłam kilka lat temu i przyznaję, że też "wcięło" mi opis. Ale korzystałam wówczas z pomocy na forum Maranciaki. Tam jest cały temat poświęcony temu szalowi. Polecam! Ja też muszę tam wpaść ponownie bo mam ochotę na kolejny model :D

      Usuń

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...