Scissor Design






Z początkiem kwietnia dołączyłam do Design Teamu firmy Decoratorium. W ramach współpracy przygotowałam dla Was pierwszą inspirację pt. Scissor Design. Do stworzenia tej pracy zainspirowały mnie nożyczki. Leżały osamotnione, już dawno straciły na ostrości więc dałam im drugą szansę :)
Na blogu Decoratorium opisałam etapy tworzenia tego projektu, zainteresowanych kulisami odsyłam tutaj ---> Kilk-Blog.








Ta fantastyczna kolorystyka powstała dzięki pigmentom DecoArt - Fluid Acrylics. Jestem w nich zakochana po uszy, znakomicie mi się z nimi pracowało. Dodatkowo pasta piaskowa Texture Sand Paste i efekt gwarantowy







5 komentarzy:

  1. Ależ Ty pięknie umiesz rdzewić Aniu. Cudna praca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :*** Ach ta słabość do rdzy, wszędzie jej pełno :P

      Usuń
  2. Niesamowita ta praca z nożyczkami, Aniu i bardzo w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...