Startujemy :)










www.facebook.com/anna.korszewska


6 komentarzy:

  1. Witam w świecie blogerów :)
    Cieszę się, że będę pierwszą komentującą a zarazem bardzo się stresuje gdyż postawiłaś mi wysoko poprzeczkę :)

    Twoje prace nie godzi mi komentować... są zawsze przemyślane, dopieszczone i niepowtarzalne.

    pozdrawiam
    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ivonn w moich skromnych progach, dziękuję za pierwszy! wpis.... no i komentuj dowoli, a wszelkie "poprzeczki" proszę wyrzucić do kosza ;-P Najważniejsza jest dobra zabawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Aniu.
    Twoje prace podziwiałam na forum. Fajnie, że masz swojego bloga. Dla mnie to łatwiej niż szukać wpisów na forach. Ciesz sę ,że pamiętałaś o zdjęciach do nowych "Męskich spraw". Czekam na przesyłkę... i ....
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Pozrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. witaj, ja również znam Twoje prace z forum craftek. jestem bardzo zachwycona nimi.pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace zachwycające, masz wyjątkowy dryg do decu i nie tylko :)

    Cieszę się, że założyłaś bloga :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabłądziłam TU z blogu Migoshi. Nie byłam przekonana do dekoupageu ale to co TU zobaczyłam zmienia diametralnie moje zdanie... obłędne prace!
    Będę stałym gościem i wielbicielem Twojej twórczości !
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...