Medaliony/obrazki




11 komentarzy:

  1. Wiesz co? Ja to Ci najbardziej zazdroszczę wyobraźni. Kompozycje genialne,ja bym pewnie na to nie wpadła,że można TAK połączyć. Zresztą bałabym się ,że mi kicz wyjdzie.
    Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. zapierające dech w piersiach (obu) :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt, pomysły masz nieziemskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł, delikatność i uroda. Piękne trzy w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muy hermosos tus medallones, te felicito, cuidate con cariño Chany.-

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, bardzo kobiece, i ten cudny ornament jako tło, bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu zapraszam do mnie, czeka tam coś na Ciebie :) Za wspaniałe pomysły i cudowną ich realizację. Podziwiam i zazdroszczę talentu!
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonałe w każdym względzie!

    Zapraszam po odebranie wyróżnienia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Maravilloso¡¡¡
    Saludos desde España

    OdpowiedzUsuń

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...