MALUCH - Fiat 126p reaktywacja

Ponad rok temu stanęłam przed "małym" wyzwaniem. Fiat 126p - słynny Maluch w duecie z moimi pędzlami! :) Na początek wzięłam w swoje ręce tylną klapę. Pierwsze efekty były szybko widoczne.


Niestety los postanowił przerwać moją pracę na kilka miesięcy i odwrócił świat do góry nogami. Ważne sprawy rodzinne przerwały moją współpracę z Maluszkiem. Na szczęście wszystko się ustabilizowało i mogę rzucić się w wir szalonej pracy.

Ogłaszam więc REAKTYWACJĘ! 
Fiat 126p wraca pod rozgrzane do czerwoności pędzle!!! 
Już go nie wypuszczę z moich rąk! :D

Przypomnę jak wyglądały pierwsze efekty. Oto tylna klapa od Malucha. Od razu widać, że nie będą to 'sielskie widoki' :) Będzie mroczno, demonicznie, rdzawo - moje klimaty!











A tak się wszystko zaczęło! :D Trzymajcie kciuki za ciąg dalszy!


Zamknęli mnie i powiedzieli, że nie wypuszczą dopóki nie skończę MALUCHA!!!!



11 komentarzy:

  1. Wow, będzie się działo, ale projekt mega ciekawy. Trzymam kciuki za powodzenie całej akcji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj mocno kciuki, teraz najwięcej roboty przede mną :P

      Usuń
  2. WOW! ale mega efekt ... tupie nóżkami i czekam końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany toż to się podzieje. Czekam z niecierpliwością na efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawość mnie zżera co będzie dalej:-)
    Zapowiada się mega odlotowo! Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie spontan! Przede mną teraz przednia maska :D

      Usuń
  5. Wygląda WOW. Dobrze, że mrocznie i demonicznie, przecież Fiaciki to były demony prędkości. ;) Czekamy na cd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dopiero ma być demonem :) Ma gnać po Europie hihi

      Usuń
  6. Coś pięknego. Czekamy na kontynuację. Fiat 126p to coś, czego nikt z nas nie zapomnie. Trudno zapomnieć historię..

    OdpowiedzUsuń

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...