Czas na jesień!

W tym roku lato wyjątkowo szybko uciekło, przyszła jesień zimna i szara. Mam nadzieję, że to chwilowe załamanie pogody i niebawem zawita ta prawdziwa polska, złota i cieplutka jesień! Tymczasem pobawiłam się mocno mixmediowo -  oto deseczka na powitanie jesieni 55x14cm. Postanowiłam zrobić z niej nietypową zawieszkę. Zmieszałam co się dało: mix kolorów, matu, połysku a nawet 'efektu syrenki'. Ten projekt najlepiej zobaczyć na żywo. Zdjęcia nie oddają prawdziwej feerii barw. Świetnie się bawiłam przy tej zawieszce! 







5 komentarzy:

  1. Dlaczego ja dopiero teraz tu trafiłam?!!!
    Ale trafiłam i ogromnie się z tego cieszę :)
    Aniu, te listki i pióreczka są boskie , przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem wyjść z podziwu. Cudowna praca, pelna swietnych detali. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...