Na tacy rdzę podano!

Nie mogłam się oprzeć troszkę mrocznym klimatom. Osoby wrażliwe zapraszam do oglądania jednym okiem ;P
Oto kolejna inspiracja dla Decomagia Hobby Show. Duża taca, na której można sporo poszaleć farbami i mediami. U mnie na tacy podano odrobinę złoceń, rdzawe liście i akcent, który przyprawi niektórych o dreszcze. To czaszka! Wyobraziłam sobie ją całą w rdzy i musiałam to zrealizować.


Całość zabezpieczyłam czarnym Gesso, a środek pokryłam folią do złoceń. Aby uzyskać efekt porowatej rdzy użyłam drobnego proszku mineralnego, który zabarwiłam kasztanowym Lasurem. Skrzydła to dekory z masy drzewnej, które można formować pod wpływem ciepła. Po podgrzaniu suszarką idealnie "osiadły" na brzegach tacy. Ponieważ "każda wariatka ma w głowie kwiatka" czaszkę zdobią kwiaty! Wszystkie elementy, duże i małe przykleiłam za pomocą Heavy Body Gel













                                                      Pozdrawiam serdecznie





Do projektu wykorzystałam poniższe media:
- podkład czarny, folia i klej do złoceń Pentart, heavy body gel Pentart, Proszek Mineralny Jasper Pentart, kwiaty papierowe, bitum, taca, farby kredowe Pentart






4 komentarze:

  1. Rzeczywiście dość mroczna... Ale i tak nic nie odbierze jej kunsztu wykonania. Prawdziwe mistrzostwo. Szczerze podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny pomysł i bardzo dobre wykonanie. Nie wiem czy osobiście zdecydowałbym się na jej użytkowanie z uwagi na jej mroczny charakter, ale znam kilka osób które byłyby zachwycone taką paterą.

    OdpowiedzUsuń

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...