IRIS - nowy fanpage


Nowy Rok przyniósł drobne zmiany :) 
Utworzyłam nowy fanpage, moje nowe miejsce w social media, nową ja - IRIS. Od dłuższego czasu szykowałam się do tego kroku, aż w końcu nadejście 2020 roku zmobilizowało mnie do startu. 


Nadal będzie malarsko, mediowo i warsztatowo. Nie zabraknie mojej ukochanej rdzy. Przeniosłam większość zdjęć na nowe miejsce by stali bywalcy nadal czuli się swojsko :) Stary profil (Anna Korszewska Design) nadal jest aktywny, jednak od tej pory wszystkie projekty i niusy będą się pojawiać na stronie Iris Visual Artist.

Pragnę podzielić się z Wami wszystkim co kreuję w swoim świecie. Kocham nie tylko pędzle i farby. Uwielbiam szyć, dziergać, kleić, skręcać śrubki. Dużo godzin spędzam przed komputerem i tworzę projekty graficzne. Kocham naturę i otaczam się jej magią. Mój świat jest kolorowy w całej rozpiętości. Wszystkie przeszkody, które napotkałam po drodze przezwyciężyłam dzięki maksymalnie barwnej naturze. 
Dlatego właśnie IRIS. To bogini tęczy. Rozpinam więc siedmiobarwny łuk jak Iris, będzie on mostem łączącym moją twórczość z Wami.


Zapraszam, bądźcie moimi gośćmi codziennie.
 Tutaj możecie polubić i obserwować mój nowy fanpage,
Niebieski klawisz przeniesie Was do mojego, nowego miejsca w social mediach.
Klik:




Pierwsze poste już na Was czekają :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj w moim świecie! Dziękuję za każde słowo, przecinek i kropkę.Będzie mi ogromnie miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...